ThisWay blaklader

Blåkläder catalogus 2024

Welkom bij de Blåkläder familie!

Ons merk is altijd rebels geweest, we dagen uit. Dat willen we blijven doen, ook nu we als bedrijf blijven groeien. De visie van ons bedrijf focust tegenwoordig vooral op duurzaamheid, kwaliteit en gelijkheid voor mannen en vrouwen. De hedendaagse Blåkläder kan je beschouwen als een rebel met een doel en zin voor verantwoordelijkheid. We gaan de zware en uitdagende taak om complexe vraagstukken over duurzaamheid, milieu en sociale rechten op te lossen niet uit de weg en slagen erin te blijven groeien.

We zijn vastbesloten om nooit achterover te leunen of te teren op oude verdiensten. Dat geldt ook voor onze visie over gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Daarom ontwikkelden we één van de grootste collecties op de markt voor vrouwen op de werkvloer.

Een duurzaam merk

Klimaatemissies en het gebruik van natuurlijke hulpbronnen zijn een belangrijk onderwerp voor producenten. Hier nemen we onze verantwoordelijkheid door onze productie elke dag iets duurzamer te maken. We hebben de stap gezet om een groot deel van onze productie met hernieuwbare energie aan te drijven en we werken constant nieuwe, klimaatefficiëntere logistieke oplossingen. We willen met elk kledingstuk het verschil maken. Het dragen van Blåkläder moet een standpunt zijn voor kwaliteit, functionaliteit, goed design, duurzaamheid en maatschappelijke ontwikkeling. Dat ligt in de lijn van onze tradities en waarden.